niedziela, 22 maja 2011

Zasłonki & Podusie

Czas na zmiany, wczoraj uszyłam na szybko zasłoneczki i dwie podusie, materiał zakupiłam w Ikei, skusiła mnie cena (tylko 12,99 za metr) no i oczywiście duża chęć zmian. Tak więc zasiadłam do maszynki i na szybko wyczarowałam sobie bardzo prosty zestaw, w założeniu nie planowałam poduszek, ale ponieważ zostało jeszcze kilka centymetrów, to stwierdziłam, że na jaśki będzie w sam raz:)
A oto efekcik:







A na koniec kiciuś, on zawsze pojawia się się kiedy robię zdjęcia:)

Pozdrawiam weekendowo



11 komentarzy:

  1. kicius lubi byc w centrum uwagi :)
    zalsonki ldne, jak dla mnie ten material z ikei ma za duze te napisy i by mi nie pasowal do zadnych projektow;d ale u ciebie to ladnie wyglada. ja sie zalamalam bo wycofali z produkcji moj ulubiony ikeowy material i w katowicach juz go nie ma :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo mi sie podoba material! super wzor! Fajny pomysl z tymi pouszkami, wszystko tak ladnie wspolgra ze soba!!Wyglada to na prawde bardzo "dizajnersko"

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna ta tkanina w zestawieniu z fioletem! Widziałam ten wzór już tyyle razy, ale nie miałam pojęcia, że może dać taki fajny efekt :) Super :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Tkaniny chyba z ikei? :) Bo troszke nad nią myslałam :) Efekt bardzo fajny :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Szyjesz przecudne rzeczy i zawsze z oryginalnym pomysłem, że wszystko idealnie pasuje! Firanka i podusia rewelacja!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Twoja kreatywność zapiera dech w piersiach, jak zawsze śliczne!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten motyw bardzo lubię i tez mam na niego chrapkę...:-)Ślicznie wyszło!

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam taki materiał i nie mam pojęcia co z nim zrobić. Piękne wyszły Twoje zasłonki i podusie. U mnie w dou nie pasuje jako zasłonka ale moze u mojej Mamy w moim dawnym pokoiku hmmmm fajny pomysł :o))

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajny wybrałaś deseń i super zaadaptowałaś kolory. Odnośnie kiciusia mój nie lubił fotografii i łaskawie na nią zezwalał. Od tygodnia mam kocią latorość. Tak bawi się obiektywem i paskiem do aparatu. Jest tak szybka, że nie goni jej, opcia na ruch.

    OdpowiedzUsuń
  10. OMG jak ja żałuję, że w Szczecinie nie ma Ikei :(

    OdpowiedzUsuń
  11. Jej...te zasłonki są bombowe! W połączeniu z podusiami to idealny zestaw. Masz świetne pomysły i wyczucie kolorów. Dziękuję za wizytę u mnie i życzę miłego weekendu :)

    OdpowiedzUsuń