poniedziałek, 11 lipca 2011

Pierwsza Anieliczka

Witajcie Kochani, dziękuję za udział w urodzinowym Candy, nie spodziewałam się takiego zainteresowania, bardzo się cieszę. Zapisy trwają do 15 sierpnia, losowanie odbędzie się 16 sierpnia.
Dziś zaprezentuję Wam swoją pierwszą anieliczkę, mierzy ona 66 cm, ma bujne blond loki, sukieneczkę w delikatną fioletową kratkę ze śnieżnobiałą halką...hmm...ale nie jestem do końca zadowolona z buźki anieliczki dlatego zastanawiam się czy powinnam dać ją dziecku (być może się wystraszy:))), doradźcie  czy powinnam to uczynić. Troszkę nad nią siedziałam i już sama nie wiem. Próbowałam, cudowałam, ale jakoś nie mam pomysłu.

Co Wy o tym sądzicie:)









Pozdrawiam
Agea

15 komentarzy:

  1. Anieliczka bardzoo zgrabna i do tego ma nogi dlugie az do nieba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna wyszła Ci ta Anielica:)
    Gratuluję:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna! :)
    Pozdrawiam, Makola

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję! Jest urocza!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo urodziwa ta Twoja Anielica:)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. och jakie ona ma nogi.... jest piękna!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna anieliczka! A z jej buźką uważam, że wszystko jest w porządku.

    OdpowiedzUsuń
  8. Anieliczka jest w porządku!Jeśli chodzi o dzieci to możesz być spokojna.Dziewczynki szczególną uwagę zwracają na włosy a włosy ma ona przecież piękne.Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziewczynka, która dostanie tę Anieliczkę będzie na pewno zachwycona:-)Śliczne kolorki, piękne włoski, buźka też jest OK!!
    Pozdrawiam i zapraszam na Candy:-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ma piękne skrzydła:) Bardzo mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo mi się podoba, a zwłaszcza jej dłuuugaśne nogi i skrzydełka. Buźka tez fajna. Pozdrawiam cieplutko. Ania:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam tę kolorystykę ! Tilda - anielica świetna. Zamierzam przez wakacje uszyć jakąś własną ;-) ale nie wiem czy zdążę ;D

    OdpowiedzUsuń
  13. piękna kolorystyka ;-) anieliczka przecudna:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ach ten anioł ma boskie nogi:) Cudo:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Elegancka madame. Skrzydła wyszły rzeczywiście cudowne. Niedługo też uszyję anielicę tylko planuję ją ubrać w fartuch.

    OdpowiedzUsuń