poniedziałek, 4 lipca 2011

Zestaw marynistyczny dla Beati

Witam wszystkich odwiedzających mój blog, dziękuję za wszystkie miłe komentarze, nie ukrywam, że właśnie dzięki nim przygoda z szyciem zamieniła się w coś więcej. Szycie sprawia mi wiele przyjemności, więc każdą wolną poświęcam szyciu albo scrapowaniu.
Dziś przedstawiam Wam zestaw, który stworzyłam dla swojej przyjaciółki Beati. Obiecałam, że przygotuję niespodziankę i oto ona. Beati wybrała styl a reszta miała być tajemnicą - którą właśnie teraz odkrywam.
Mam nadzieję, że zestaw się spodoba, w okolicach Włocławka jest wiele jezior, więc torba możliwe, że się przyda:)))
A teraz kilka zdjęć


Torba może być noszona na dwa sposoby: na grubym ramieniu


lub tylko na wiązaniu, wtedy tamta część chowana jest do środka


oczywiście wiązania mogą być różne, w zależności od pomysłu i potrzeby


starałam się przyszyć ramiączka i spód torby w miarę mocno, aby utrzymały ciężar tego co znajdzie się w środku





Do torby dołączyłam kosmetyczkę inną niż tą, które do tej pory szyłam





Pierwszy raz też uszyłam okładkę na notes



nie mogło też zabraknąć mojego ulubionego kwiatka - broszki


pierwszy raz uszyłam też ozdobę do włosów


i nie mogło też zabraknąć mojej skromnej karteczki


Mam nadzieję, że się spodoba:)))

Jeśli ktosik byłby zainteresowany mogę przygotować tutorial z tegoż co tu zamieściłam:)

Pozdrawiam

Agea
 

11 komentarzy:

  1. Witam serdecznie:)Rewelacyjny pomysł!Cudowne prace!Pozdrawiam Jola:)

    OdpowiedzUsuń
  2. torba niesamowita, jak pierwszy raz zobaczylam to myslalam ze to ocieplacz na butelke hehe;p super na prawde! na pewno nowa wlascieielka jest zachwycona!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Szkoda ze nie nazywam się Beati :o)) Fantastyczny komplet!!

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo ładny prezent na wakacyjne wypady :)))
    na pewno jej się spodoba
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Super:)
    Kursik zobaczę bardzo chętnie:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Zestaw w sam raz na lato, wakacje, żeglowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Baardzo gustowny zestawik:-) Torba jak zwykle oryginalna i ciekawa:-) A ozdobę do włosów właśnie taką uszyłam :-) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Broczka-kwiatek, szcegolnie zawladnela moim sercem!! cudo!

    OdpowiedzUsuń
  9. Moja Kochana Agnieszko!
    Jesteś CUDOWNA!!!! WSPANIAŁY zestaw!!!! Nie spodziewałam się, aż tylu rzeczy! Są przepiękne! Jestem BARDZO BARDZO zadowolona!!! DZIĘKUJĘ DZIĘKUJĘ!!!
    Już nie mogę się doczekać, aż go dostanę:)
    Ale mam zdolną przyjaciółkę!!!! Jest czego mi zazdrościć-takie cudeńka!
    BEATI :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Kocham paski, paseczki, krateczki, a w stylu marine to już szczególnie!!
    Powiedz proszę, gdzie kupiłaś materiał w te śliczne paseczki, bo robię synowi kącik w pokoju w pirackim stylu i tego właśnie szukam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Witam. Przypadkiem trafiłam na blog a tu takie cuda. Pomysł na torbę jest rewelacyjny a cały komplet łał. Paseczki są takie urocze.

    OdpowiedzUsuń